Monday 19 March 2012

lara en hendrik deel 3

vandaag is het donderdag hendrick en ik
waren heel blij mekaar weer te zien. en daar bedoel ik ook mee iedereen
te zien. ik zal het wat makkelijker maken. de paasvakantie was net afgelopen
en ja dan ben je meestal wel blij je vrienden weer te zien. dus hendrick en ik waren zo gelukkig dat we direct. zonder te aarzelen een kus op de mond gaven. de jongensgroep kwam,en ineens tom
de lelijkste van de groep rent naar mij doet z`n mond al om mij te kussen en... oef dat was op het nippertje
hedrick houd hem tegen door hem te boxen in zijn buik. Mijn redder!!! zei ik in mezelf maar dat was dus niet zo. ik snap het jullie snappen er niks van wat ik bedoel te zeggen is dat ik het luidop heb geroepen en dus dat iedereen het heeft gehoord.
Mmm wat zou ik nu doen o ja doen alsof het een toneel is dus ik deed verder ooh romeo romeo waar
zijt gij zo en al een geluk deed hendrick mee ooh julia welk licht schijnt daar en hij zei stilletjes: of zo.
zo deden we verder tot na de speeltijd. in de klas was het ergst iedereen deed door elkaar ooh romeo welk licht waar zijt gij door het raam zo de hele tijd tot de juf kwam. na de les was iedereen het al vergeten al een geluk. Tijdens de speeltijd was er iets Klara een goede vriendin zei dat ze op tom is tegen mij. o  probleem Tom is al op mij zei ik tegen klara. Klara flipte helemaal ze rende naar tom toe en raad eens ... ze sloeg hem in zijn gezicht. Tom echt helemaal verbaast,toen kwam ik; niet zo`n goed idee want Tom keek rond en zag mij. hij zei: Lara wil jij het met mij aan ?
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Natuurlijk wist ik waarom hij het zo snel vroeg. hij dacht dat hij snel genoeg was en ja hoor hendrick stond helemaal aan de andere kant van de
speelplaats waarschijnlijk dacht hij dat hij met mij kon flirten maar nee ik zei: Tom zou het niet makkelijker zijn als je het vroeg aan iemand die je leuk vind.
hij treuzelde maar twee dagen later kwam hij naar me toe gerend nee hij kwam niet met zijn zoenlippen aan nee hij kwam
met zijn antwoordlippen aan hij zei:ik heb er lang over nagedacht en ik ben op (onderbroken door Lara) jullie willen zeker weten wat hij gaat zeggen
oke ik zal het zeggen nee het is te moeilijk willen jullie het echt weten oke dan maar ik heb hem belooft het niet te zeggen... oke dan als jullie
er op aandringen... beloof dat jullie het aan niemand vertellen. belooft? oke hij zei: ik heb er lang over nagedacht en ik weet het ik ben op...........Klara.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
zei hij stilletjes. IK natuurlijk helemaal blij (voor hem).
en ja zo was het dan en zo blijft het dan ik en Hendrick en Klara en Tom.
zo. jammer genoeg zijn er maar drie delen van Lara en Hendrick dus dan is dit ook het einde van dit verhaal, en lara en hendrik zullen jullie heel hard missen!!!
(maar het goede nieuws is dat ik later terug een splinternieuw verhaal begin te schrijven)

No comments:

Post a Comment