Saturday 24 March 2012

pesten 2

Sorry lezers dat het zo lang duurde ik had nog geen tijd.
Dus Liesbet had dat papiertje gevonden. Toen ze aan Leen vertelde dat ze dat briefje had gevonden zei Leen:"Oeh, een geheime aanbidder!" Liesbet keek rond en toen zag ze een super knappe jongen naar haar toe lopen. De jongen zei dat Liesbet mee moest komen. Liesbet liep rustig mee en de jongen zei:" En heb je m'n briefje gevonden?" Liesbet vroeg eerst zijn naam hij heette Erik. Maar wat ze niet wist was dat Erik het al aan had met Leen. Liesbet dacht diep na en zei toen:"oke!" Toen ze het aan Leen ging vertellen was Leen niet zo blij voor Liesbet als Liesbet dacht. Ze zei namelijk:"Hoe kun je? Je gaat vreemd met mijn vriendje? Weet je als jij met mijn vriendje gaat dan is onze vriendschap NU ten einde!!!" Liesbet schrok maar ze had geen tijd meer om het uit te leggen. Toen kon ze haar kans grijpen Erik stond 20m van haar af. Dat betekende dat ze nu een lekker appeltje met hem te schillen had. Ze liep naar hem toe en gaf hem een klap in zijn gezicht. Leen zag liesbet tekeer gaan en toen hoorde Leen Liesbet zeggen:"Weet je jij bent een gemene jongen! Ten eerste: je hebt het aan met mijn bff. Ten tweede: je gaat vreemd en dan nog wel met mij. En ten derde: je zorgt ervoor dat mijn vriendschap eindigt! Weet je als je het zo gaat doen zoek dan maar iemand anders waar je vreemd mee kan gaan!!!" Toen Leen dat hoorde rende ze naar Liesbet toe en gaf haar een dikke knuffel! En zo mijn lieve lezers komt het toch nog allemaal goed!!!

No comments:

Post a Comment